Müügitingimused

Käesolevad tingimused reguleerivad Lock Force OÜ internetiaadressi www.lockforce.ee (edaspidi „e-pood“) vahendusel teostatavat ostu-müügitehingute korda.  Kauba müüja on Lock Force OÜ (edaspidi: Müüja), aadress Mustamäe tee 18 Tallinn 10617 Eesti, registrikood 11884410, telefon 660 9997, e-post eshop@lockforce.ee.

Tingimused kehtivad Müüja ja kõikide e-poest ostu sooritajate (edaspidi: Klient) vahel. Muudes osades tekkivaid õigussuhteid reguleerivad Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.lockforce.ee. Kui Klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Kliendi ja Müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

Toodete juures olevad pildid on illustratiivsed.

  1. Tellimuste esitamine

1.1. Kauba tellimiseks valib klient valib E-poest välja soovitud kauba(d) ja lisab ostukorvi. Ostukorvi lisamiseks tuleb klikkida toote juures olevale nupule „Lisa ostukorvi“, misjärel on võimalik vormistada tellimus või jätkata toodete valimist.

1.2. Ostukorvis olevatest toodetest ülevaate saamiseks tuleb Kliendil klikata avalehel oleva lingi peal „Ostukorv“, misjärel kuvatakse ostukorvis olevad tooted, nende maksumus ja muu info. Selles vaates on tellitavate toodete hulk ning muu info muudetav. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

1.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Klient kontrollib kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ega postifirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui see on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebaõigsusest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.4. Tellimuse kinnitamiseks tuleb klikata lingil „Maksa tellimuse eest“, misjärel vormistatakse Kliendile vastavalt Kliendi poolt kinnitatud valikule tellimuse kinnitus või suunatakse edasi maksekeskkonda.

Klient kontrollib enne ostusumma tasumist, et tellimuse kinnitusel olevad andmed on õiged.

1.7. Tasudes ettemaksuarve alusel tuleb viidata makse selgituses tellimuse numbrile.

1.8. Peale maksekeskkonna kaudu kauba eest tasumist tuleb Kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.

1.9. Arvega tasumisel saadab Müüja Kliendile tellimuse kinnituse, mille alusel saab Klient tasuda pangaülekandega.

1.10. Tellimuse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile e-kirjaga kinnituse. Arve saadetakse Kliendile koos kaubaga.

1.11. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates Kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.

1.12. Tellimuse menetlemist alustatakse järgmisel tööpäeval pärast ostusumma laekumist.

1.13. Tellimus tühistatakse juhul, kui tellimusel näidatud summat ei ole tasutud 14. päeva jooksul, alates selle väljastamisest.

1.14. Tellimuse täitmise tähtaeg on 4 – 5 nädalat alates ostusumma laekumisest. Laos olev kaup saadetakse välja laekumisele järgneval tööpäeval.

2. Kauba hind ja maksevõimalused

2.1. Kõik Müüja hinnad E-poe lehel on näidatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtestatud 20%-list käibemaksu.

2.2. Toodete hinnad ei sisalda toote saatmiskulusid. Saatmiskulud kuvatakse ostukorvis enne ostu sooritamist ja Kliendil on võimalik saatmiskuluga enne ostu eest tasumist tutvuda. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.3. Lock Force OÜ-l on õigus igal hetkel viia läbi toodete hindades muudatusi ja need jõustuvad alates avaldamise hetkest. Kliendi tellimusele, mis on esitatud enne hinnamuudatuse jõustumist, kohaldatakse hind, mis kehtis ostu sooritamise hetkel. Kõik muudatused avaldatakse ettevõtte e-poes www.lockforce.ee.

2.4. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses Lock Force OÜ arveldusarvele, sularahas või kaardimaksega ettevõtte esinduskaupluses aadessil Mustamäe tee 18 Tallinn.

2.5. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas –  arvega tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Paypal´i või Maksekeskuse turvalises keskkonnas.

2.6. Kauba eest saab tasuda E-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

2.7. Arvet tasudes tuleb viidata viitenumbrile ja märkida selgitusse tellimuse number. Eeltoodu puudumisel võib tellimuse ja kauba saatmine viibida.

2.8. Läbi pangalinkide tehtud makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Maksekeskuse makselahendusena on kasutusel:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.9. Lock Force OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

3. Toodete tarnimine

3.1. Tooted tarnitakse Kliendi poolt valitud viisil. Kohaletoimetamise viisi valib Klient tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise tasu lisandub kauba maksumusele ja erineb vastavalt sihtkohale ning tarneviisile. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: 

  • OSC eestisisene uksest-ukseni kuller
  • Itella Smartpost pakiautomaat Eestis ja Soomes
  • Omniva pakiautomaat Eestis
  • Omniva kuller kauba saatmisel teistesse välisriikidesse

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 10 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

3.2. Kaupasid saadetakse Eestis ja Euroopa Liidu riikidesse. Välisriikidest tehtud tellimuste tarne toimub pooltevaheliste kokkulepete alusel.

3.3. Kliendil on võimalus kaubale ise järele tulla Lock Force OÜ esinduskauplusesse, mis asub Tallinnas aadressil Mustamäe tee 18. Klienti teavitatakse, kui kaup on kaupluses valmis tellimusel märgitud telefoni või e-posti aadressi kaudu.

3.4. Juhul, kui Kliendi poolt tellitud toote puhul ilmneb, et toote tarnimine lubatud tähtaja jooksul ei ole võimalik, teavitatakse sellest Klienti Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud kontakttelefoni või elektronposti teel esimesel võimalusel ja informeeritakse Klienti uuest tarnetähtajast. Juhul, kui Klient kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Kliendil õigus oma tellimus tühistada ning Kliendi poolt tasutud summa tagastatakse Kliendile.

3.5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3.6. Kauba kättesaamisel kohustub Klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui Klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta Klient rikutud pakendi eest.

3.7. Juhul, kui Klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt Müüjat teavitada e-posti teel eshop@lockforce.ee või telefonil +372 660 9997.

4. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

4.1. Toodete mittesobivuse korral on Kliendil õigus 14 päeva jooksul peale tarnet oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada, saates elektronposti aadressile eshop@lockforce.ee vastavasisulise teate koos arve numbriga, oma arvelduskonto numbri ning kontaktandmetega. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.2. Klient on kohustatud tagastama kauba Müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul, arvates taganemisteate esitamisest. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis ja seda ei tohi olla kasutatud. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.4. Tellimusest taganemise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa Kliendi poolt näidatud pangakontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates toote tagastamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

4.5. Toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduste avastamisel palub Müüja Kliendil saata teade esimesel võimalusel elektronposti aadressile eshop@lockforce.ee. Müüja vaatab kaebuse läbi 7 tööpäeva jooksul alates selle saamisest ning teavitab Klienti võimalikust lahendusest.

4.6. Müüja ei vastuta:

  • kliendi süül toote halvenemise/ kahjustumise eest;
  • puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.

4.6. Garantiist tulenevad õiguste ja kohustuste osas juhindume Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest.

5. Muud tingimused

5.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

5.2. Müüja ja Kliendi vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

Liitu meie uudiskirjaga, saa head pakkumised otse e-postile!

Saada küsimus




    Vastame esimesel võimalusel. Kiiret lahendust nõudva küsimuse korral helista numbril (+372) 660 9997.

    Internet Explorer Icon

    NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.